sobota, 27 maja 2017

ALBUM

Dziś mam przyjemność przedstawić Wam mój pierwszy album wykonany dla Craft4You. Album powstał na bazie papierów Kaisercrafta z przepięknej niebieskiej kolekcji Indigo Skies.

Today I am pleased to present to you my first album for Craft4You. It is based on Kaisecraft papers from Indigo Skies collection.

indigo skies kaisercraft


album z motylkami



crackle stencil

Album jest w formie harmonijki, znajduje się w nim miejsce na 8 zdjęć.

mixed media album



kaisercraft album









Jeśli jesteście ciekawi jak zrobić malowane bazy pod zdjęcia w albumie, to zapraszam na tutorial:

album tutorial

Kaisercraft May Challenge
P, D, B - paper, die-cuts, blue



3 komentarze:

  1. Praca mnie zachwyca! Właśnie patrzyłam na pięknie "podrasowany" niebieski a tu jeszcze super kursik.
    Rewelacja!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że się przyda!

      Usuń
  2. This is AMAZING!!! Thanks for playing along xxxx

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze! / Thank you for all your comments!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...