czwartek, 25 maja 2017

Natura - DT Snip Art

Dziś przygotowałam mixed mediową papierową torebkę dla Snip Art. Jako tło użyłam stron ze starej książki oraz maski z bąbelkami. Wszystkie piękne kolory na moim projekcie są od Lindy's Stamp Gang - Magicals i Magical Shakers.

Today I prepaired mixed media paper bag for Snip Art. As my background I've used pages of an old book and a mask with bubbles. All of this beautiful colours on my project are from Lindy's Stamp Gang - Magicals and Magical Shakers. 

old book




sizal mixed media wire



mixed media with magicals pink



maska koła snip art



sznurek scrapbooking



mixed media chippboard



lindy's stamp gang paper bag



altered poppiess


Wyokrzystałam / I've used
tło ażur -  KOŁABorówka - zestaw gałązek
pałki wodne i trzcina - zestawbąbelki 30x30 - stencil






Wyzwania/Challenges



Użyłam maski Snip Art oraz szablon Tima Holtza Wildflower

7 komentarzy:

  1. Ileż tu się dzieje! Z każdej warstwy wyglądają cudowności:) Jestem pod wrażeniem.
    Torebka przyćmi niejeden prezent, jest tak piękna.
    :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tyle miłych słów <3

      Usuń
  2. Piękne i tło, i kompozycja centralna - bardzo dopracowany projekt, ogromnie mi się podoba. Dziękujemy za udział w wyzwaniu sKraftuj to! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow wow wow Happy project. Thanks for playing at Scrapki-Wyzwaniowo challenge!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Alicja świetne tło. Podoba mi się efekt na czarnym gesso. Dziękuję za udział w naszym wyzwaniu RKS :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. jakie to piękne!!! balsam dla oka:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękujemy za wszystkie komentarze! / Thank you for all your comments!